Teško je kontrolirati komunikaciju na internet stranicama s puno posjetitelja, a TripAdvisor je to upravo osjetio na talijanskom tržištu.
Teško je kontrolirati kakva se komunikacija događa na Internet stranicama s puno posjetitelja. TripAdvisor je to upravo osjetio na talijanskom tržištu. Talijanska agencija za zaštitu tržišnog natjecanja kaznila je TripAdvisor s 500.000 eura. Tvrdi da promovira kritike na svojim web stranicama kao autentične i istinite iako su neke među njima navodno lažne. Svi mi koji se motamo po internetu znamo koliko ima ljudi koji pišu sve i svašta. Znamo i koliko se teško kontrolira komunikacija i njen smjer na društvenim mrežama ili nečijem blogu. TripAdvisor čini se je malo previše kontrolirao kako se komunikacija odvija pa je svoje klijente doveo u zabludu. Drugim riječima, TripAdvisor je kažnjen radi lažnog predstavljanja te jer nije spriječio lažne kritike na svojim stranicama.
Dano im je 90 dana da pronađu rješenje. Kazna je uslijedila nakon sedam mjeseci istrage koja je pokrenuta na zahtjev grupe za zaštitu potrošača i jednog hotelijerskog udruženja. Predstavlja pokušaj tijela za zaštitu natjecanja da uvede reda na internet. No, TripAdvisor se žalio na presudu. Smatra da su sustavi procedure kojima raspolažu izuzetno učinkoviti u zaštiti potrošača od one manjine koja želi prevariti njihov sustav. Vjeruju da TripAdvisor služi na dobrobit i potrošača i hotelske industrije.
Komunikacija svjetskih vođa Twitterom
Što je zajedničko predsjedniku Obami, Papi Franji i indijskom premijeru Narendri Modiju? Oni su prema posljednjem istraživanju Twiplomacy Study 2015 tri svjetska politička lidera s najviše pratitelja na Twitteru. Istovremeno, indijska ministrica vanjskih poslova, Sushma Swaraj ima najviše pratitelja među svojim kolegama čak 2.438.228. Njezin kolega iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Abdullah Bin Zayed, na drugom mjestu, s 1.608.831 pratitelja ne vidi joj niti pete. Istraživanja obuhvaća svjetske političare čija je komunikacija prisutna na Twitteru. Cilj mu je utvrditi koliko svjetski vođe koriste ovu mrežu i kako su povezani putem društvenih mreža. Zanimljivo je da je prošlogodišnja premoćna pobjeda indijskog premijera na izborima djelomično bila pripisivana i dobro organiziranoj kampanji putem društvenih medija. Istraživanje je također otkrilo da su najpraćeniji svjetski političari otkrili Twitter kao moćan alat jednosmjernog komuniciranja.
Royal Mail ulaganjem do mjerljive budućnosti
Britanska pošta - Royal Mail – trenutno radi na kreiranju aplikacija koje će omogućiti uvid u razne podatke i njihovu analizu te bolju komunikaciju s korisnicima. Cilj je osigurati podršku donošenju odluka temeljenih na točnim i pravovremenim informacijama te poboljšati uspješnost kroz čitavu organizaciju. Vizija im je koristiti dinamičke preglednike podataka pripremljene na način da se vrlo brzo, sa svega nekoliko klikova može vidjeti koji dio operacija ima utjecaja na njihovu dnevnu, tjednu ili godišnju uspješnost. Aplikacije bi trebale osigurati pregled uspješnosti od nacionalne pa do najniže razine, kako bi se na svakoj menadžerskoj razini moglo vidjeti za što su točno oni odgovorni. Ujedno će pružati detaljan uvid u uzroke, lokacije, kvarove te vlastite rezultate i kvalitetu usluge.
Menadžeri također mogu vidjeti utjecaj vlastitog tima na globalni uspjeh organizacije te unijeti svoje odluke koje planiraju provesti. Mogli bismo reći: ulaganje čiji će se rezultati vrlo brzo vidjeti i biti mjerljivi.