Izazovi menadžerske uloge
Kada se nađu pred mnoštvom obveza, ljudi se okreću aktivnostima koje im bolje idu.
Ramiro Menadžment Leadership Akademija (Ramiro MLA) je namijenjena menadžerima, voditeljima timova, poduzetnicima, konzultantima te svima koji žele svoju karijeru razvijati u tom smjeru. Omogućuje intenzivan profesionalni i osobni razvoj koji osigurava menadžerima da svojim stavom, kompetencijama te motivirajućim i učinkovitim djelovanjem vode druge prema zajedničkom uspjehu. Kroz ovaj opsežan program menadžeri će naučiti načela, zadatke i alate uspješnog menadžmenta te se razviti u učinkovite menadžere i inspirativne lidere!
Zašto je Ramiro Menadžment Leadership Akademija jedinstven program?
Ramiro Menadžment Leadership Akademija je sustavan program razvoja menadžerskih vještina vaših zaposlenika. Sastoji se od 7 dvodnevnih i 3 jednodnevna modula. Tijekom njih polaznici intenzivno razvijaju konkretne vještine uspješnog organiziranja poslovanja i vođenja ljudi, uz stalnu razmjenu iskustava s drugim menadžerima i vrhunskim trenerima. Kako bi osigurali da svaki polaznik što prije krene primjenjivati naučene vještine u svome svakodnevnom radu, sastavni dio Ramiro MLA programa su i tri individualna menadžment coaching susreta s našim menadžment coachevima. Dodatno, na početku Akademije polaznici prolaze i kroz opsežnu psihologijsku procjenu svojih menadžerskih i liderskih potencijala, na temelju koje se definiraju njihovi individualni razvojni ciljevi.
Koje prednosti Ramiro Menadžment Leadership Akademija stvara za poslodavce?
Mnoga poduzeća prepoznaju potrebu razvoja menadžerskih vještina svojih ljudi jer znaju da su oni ključ dobre organizacije poduzeća koji im osigurava produktivnost. Kvalitetan rad menadžera ima direktne pozitivne posljedice na rad ljudi kojima rukovode te na efikasnost korištenja resursa koje imaju na raspolaganju za ostvarenje ciljeva.
Njihova sposobnosti vođenja pozitivno utječe na sve njihove suradnike i klijente (unutar i izvan poduzeća), što posljedično unapređuje organizacijsku klimu i kulturu te potiče zaposlenike na aktivno sudjelovanje u razvoju poduzeća. Omogućivši da njihovi menadžeri pohađaju Ramiro MLA poslodavci su sebi, uz neznatna ulaganja, osigurali motivirane, talentirane i obučene ljude na vodećim pozicijama kojima je poznato i upravljanje konfliktima. Način na koji je program organiziran minimizira izostanak s radnog mjesta i omogućuje da polaznici Ramiro MLA aktivno nastave obavljati svoje radne zadatke, ali sve kvalitetnije iz mjeseca u mjesec kako će se odvijati program Ramiro MLA.
Polaznici Ramiro MLA opsežno znanje o najmodernijim alatima za upravljanje stječu od vrhunskih trenera s velikim iskustvom praktičnog rada u poduzećima i organizacijama raznih veličina i industrija. Uz znanje i vještine polaznici grade samopouzdanje i sposobnosti pregovaranja kako bi ono što su naučili prihvatili i primijenili u svakodnevnim situacijama na radnom mjestu te tako pretvorili u opipljiv poslovni rezultat.
Kratkoročni i dugoročni povrat investicije
Nekim poslodavcima se investicija u obrazovanje zaposlenih može učiniti suvišnom jer misle da ljudi ionako svoj posao obavljaju najbolje što mogu te da se ne mogu u tome dodatno razviti. Pritom često nisu svjesni da se čak i najmanje unapređenje procesa i rezultata koju je započela jedna osoba kaskadnim efektom širi poduzećem i multiplicira rezultat. To može biti čak i u tako jednostavnom području kao što su prezentacijske vještine! Svaki put kada polaznici Ramiro MLA svoja novostečena znanja i alate primijene na organizacijske potrebe oni efekt pozitivne promjene šire među kolegama u poduzeću. Prijenosom znanja i alata unutar poduzeća investicija u obrazovanje jedne osobe se višestruko vraća u vrlo kratkom roku.
Znanja i vještine koje usvajaju polaznici nisu ograničena samo na ona koja smo pripremili u okviru Ramiro MLA. Zbog rada u grupama s polaznicima iz drugih poduzeća i industrija, polaznici su izloženi širokom spektru pozitivnih utjecaja i korisnih iskustava. Time stječu dodatne uvide u načine na koje mogu unaprijediti poslovanje poduzeća, rješavati probleme ili inicirati stvaranje novih proizvoda i usluga.
Povećanje reputacije poduzeća i privlačenje kvalitetnih ljudi u tim
U današnje vrijeme rijetko je tko spreman raditi u poduzeću koje svojim radnicima ne daje osjećaj osobne ispunjenosti. Poduzeće loše reputacije ima manju vjerojatnost za privlačenje novih kvalitetnih radnika čak i u razdobljima povećane nezaposlenosti. Reputacija je najbolji magnet za privlačenje kvalitetnih zaposlenika i zato je u prvom redu važno ulagati u nju, a tek onda u razne oblike oglašavanja za privlačenje pažnje potencijalnih zaposlenika.
Zaključno, pružanje mogućnosti zaposlenicima da pohađaju Ramiro MLA povećava vjerojatnost njihovog ostanka u poduzeću, kao i lojalnog, angažiranog rada na ostvarenju njegovih ciljeva. Zaposlenici koji osjećaju da su poduzeću važni i vide da se ulaže u njihov ostanak, temeljni su čimbenik promoviranja kvalitetne organizacijske kulture. Pristup cjeloživotnom obrazovanju povećava reputaciju poduzeća kao poželjnog poslodavca kojem bi se i drugi talentirani ljudi trebali pridružiti. Okupiti kvalitetne ljude na jednom mjestu je zahtjevan posao, a omogućavanjem zaposlenicima da pohađaju Ramiro MLA poduzeća znatno povećavaju vjerojatnost da to i ostvare.
Koje prednosti Ramiro Menadžment Leadership Akademija daje polaznicima?
U situaciji prije pandemije, potreba za alatima, znanjima i vještinama koje svaki menadžer treba znati i primjenjivati nije bila toliko izražena, jer se poslovanje odvijalo po ustaljenim obrascima, a situacija na tržištu se nije tako brzo i nepredvidivo mijenjala. No mnoga poduzeća su, zahvaljujući pandemiji, prilagodila ili značajno promijenila svoj način poslovanja. Pritom je uloga menadžera postala važnija nego ikad. Od menadžera se očekuje da ostvaruju rezultate, ali i da svoja znanja i vještine pokažu u punom sjaju kako bi osigurali da promjena poslovanja zaživi, da se zaustavi odljev radnika te spriječi njihovo izgaranje uslijed stresnih okolnosti i rada od kuće.
Ramiro Menadžment Leadership Akademija menadžere priprema upravo za takvu zahtjevnu ulogu, jer je koncipirana tako da ih uči načelima ispravnog menadžmenta, da ih uputi što menadžer treba raditi i kako da to napravi uz maksimalnu optimizaciju resursa. Usvajanjem tih znanja menadžer će biti spreman na brzu i kvalitetnu reakciju u bilo kojoj situaciji, jer će se moći vrlo brzo i lako prilagoditi svim situacijama u kojima će se zateći. Time menadžer dobiva kvalitetnu pripremu za uspješno vođenje i u najzahtjevnijim situacijama te stvara sigurnost za svoju budućnost, jer poduzeća upravo trebaju takve ljude – ljude koji svojim vještinama stvaraju promjenu i omogućuju mu da opstane i u najtežim vremenima.
Upoznavanje novih funkcija te umrežavanje
Uobičajeno je za Ramiro MLA da su polaznici na različitim hijerarhijskim razinama i funkcijama. To je dodatna pogodnost koja menadžerima omogućuje da iskustva i načine suočavanja s raznim poslovnim izazovima čuju od ljudi koji su članovi Uprave, direktori prodaje, voditelji timova ili su dio neke druge hijerarhijske razine. Uz to, Ramiro MLA, kroz grupne aktivnosti i višemjesečne susrete, omogućuje menadžerima stvaranje mreže partnerstava, koju mogu koristiti za trenutačno ostvarenje poslovnih rezultata.
Učenje kroz praktično iskustvo
Prolazeći kroz specifične vježbe i studije slučaja slične svakodnevnim situacijama, menadžeri će steći potrebna znanja i vještine uspješnog upravljanja te učinkovitog vođenja ljudi prema ostvarenju željenih ciljeva. Vježbe će ih poticati na izlazak iz zone udobnosti u sigurnoj i podržavajućoj okolini, što će im olakšati razvijanje potrebnih vještina. Kontinuitet učenja kroz praktične aktivnosti održavat će na radnom mjestu obavljanjem konkretnih zadataka između modula.
Individualiziran pristup temelj je Ramiro MLA. Tijekom svakog modula menadžeri će dobivati povratne informacije o svom ponašanju uključujući i upravljanje emocijama, kako bi osvijestili kakav učinak ono ima na ostvarenje željenih ciljeva te na druge ljude. Sve to će im omogućiti da uspješno prebrode prepreke koje im mogu stajati na putu trajne promjene postojećih ponašanja u ona učinkovita, usvojena tijekom Akademije. Tijekom trajanja Akademije menadžeri razvijaju četiri ključne kompetencije, potrebne za uspješan rad:
Postavljanje vizije, misije i ciljeva
Svaki menadžer treba imati jasnu sliku onoga što želi ili treba postići u svome području odgovornosti. Također, treba imati i jasnu sliku vlastite uloge u ostvarivanju te vizije, kao i uloge ljudi kojima rukovodi. Ta vizija mu daje točne smjernice kako postaviti ciljeve, donositi odluke i rješavati probleme. Vizija ima i motivacijski učinak jer stvara energiju, entuzijazam i povećava predanost. Time se postiže da svi članovi tima organizirano i zajednički djeluju kako bi ostvarili postavljene ciljeve.
Planiranje i organizacija posla
Kako bi menadžer mogao ostvariti postavljene ciljeve, jako je važno da nauči planirati konkretne korake te organizirati resurse koje ima na raspolaganju - ljudske, materijalne i vremenske. Menadžeri koji dobro planiraju i organiziraju svoj posao, kao i poslovanje tima kojim rukovode, izvrsno upravljaju vremenom, što im omogućuje da poštuju rokove i izbjegavaju gomilanje zadataka. To im oslobađa dragocjeno vrijeme za prevenciju potencijalnih problema te prepoznavanje mogućnosti koje im stoje na raspolaganju. Zbog toga se menadžeri s dobrom metodikom posvećuju poslovima koji donose najviše rezultata rada, donose bolje odluke i bolje obavljaju svoj posao.
Učinkovita suradnja
Suradnju na radnom mjestu nije lako postići, ali trud se isplati jer kad menadžer potakne svoje suradnike (nadređene, podređene, kolege na istoj hijerarhijskoj razini, vanjske suradnike, klijente) da kod definiranja svojih ciljeva imaju u vidu i one zajedničke, svi postaju produktivniji i uspješniji, a zadaci se obavljaju brže i učinkovitije. Uspjeh zajedničkog rada dodatno motivira sve uključene na trajno visoku produktivnost.
Da bi se grupa ljudi potaknula na suradnju i djelovala kao tim potrebno je da menadžer razvije i potrebnu vještinu vođenja ljudi. Mnogi menadžeri ne znaju da njihov način komunikacije utječe na razinu suradljivosti. Stoga je nužno da svaki menadžer radi na unapređenju razine svojih komunikacijskih vještina u pristupu svojim suradnicima. Iskrena i otvorena suradnja omogućuje fokus na prioritete i prilike, kao i na prihvaćanje potrebnih promjena, jer ljudima daje psihološku sigurnost, važnu za motivirano traganje za novim idejama i izražavanje mišljenja.
Motiviranje, inspiriranje i ostvarivanje utjecaja
Menadžer vodi svoje ljude u timu tako da ostvaruje željeni utjecaj na njih, a taj utjecaj se u velikoj mjeri prenosi i na cijelo poduzeće, kao i na kupce. Zato je važno da taj utjecaj bude na dobrobit poduzeća - inspirativan, motivirajuć i usmjeren ka ostvarenju željene vizije. Dobro upravljanje prožima sve razine poduzeća i omogućava da cijelo poduzeće djeluje kao jedan organizam umjesto kao skup slabo povezanih ili čak međusobno suprotstavljenih cjelina.
Dobar menadžer to postiže svojom kontinuirano inspirativnom, učinkovitom verbalnom i neverbalnom komunikacijom, stalnim naglašavanjem vizije, zajedničkih ciljeva te razjašnjavanjem kako se u njih uklapaju pojedinačni ciljevi svakog zaposlenika. U svakom zaposleniku vidi potencijale te ga tretira kao odgovornu osobu koja svojim radom doprinosi uspjehu poduzeća. Da bi naglasio važnost ispunjenja pojedinačnih ciljeva primijenit će odgovarajuću strukturu nagrađivanja povezanu s poslovnim ciljevima poduzeća. To radi na inspirativan način jer se bez inspiracije mnogi zaposlenici mogu pokolebati, a tako i mnogi ciljevi samo djelomično ispuniti.
Menadžer zaposlenicima pokazuje da su cijenjeni slušajući i poštujući njihove prijedloge te priznajući i naglašavajući njihov doprinos u radu. Uz to, menadžer predvodi promjene za čiju provedbu ima široku podršku, jer promjene uvodi na temelju prijedloga svojih ljudi na transparentan i svima razumljiv način.