Poslovni uspjeh je san svakog poduzetnika! Ideje koje imamo bezvrijedne su ukoliko ne pronađemo način da ih pretočimo u život i poslovni uspjeh.
Poslovni uspjeh je san svakog poduzetnika, zato i pokreće posao! Ideje koje imamo bezvrijedne su ukoliko ne pronađemo način da ih pretočimo u život i poslovni uspjeh. U novije informatičko doba, sudeći prema vijestima takvo što se najčešće zbiva u Silikonskoj dolini. Ove je godine u Americi izašla nova knjiga Secrets of Silicon Valley. Tajne Silicijske doline otkriva insajderica Deborah Perry Piscione i sama nekadašnja lobistica. Sadašnja poduzetnica se preselila u Sillicon Valley i oduševila tim potpuno drugačijim mentalitetom.
Svi već znaju sve o Sillicon Valleyiju, o njihovoj odvažnosti, inovativnosti, nekonformizmu. Jeste li znali da su sastanke uz golf i tenis zamijenili poslovni dogovori uz hodanje u prirodi ili bicikliranje! Zamislite da se potencijalni poslovni partner i vi uputite pješice na neko brdo u blizini vašeg grada. Za ručak pojedete porciju graha i usput sklopite posao? Nema suvišnih gluposti, sve se vrti oko ideje i pameti.
Ono što je autorici najinteresantnije je njihov osjećaj zajedništva i uživanja u uspjesima drugih. Kako Piscione kaže: "Ovdje se radom stvara korporativna kultura koja slavi uspjeh kao nigdje drugdje." Slavljenje uspjeha drugih te primanje podrške za svoje uspjehe je ponašanje koje bismo i mi malo više trebali gajiti!
I visoka etička načela su profitabilna
Kirsten Brøchner osnovala je u Danskoj poduzeće kojem su temelj visoka etička načela. Dva hotela unutar poduzeća posluju neutralna u odnosu na proizvodnju ugljikovodika i njihovih se kapaciteti prodaju uz načela održivosti. Kirsten se vodi filozofijom da ukoliko su poduzeću temelj etička načela novac će doći sam. Uz to poduzeće otkupljuje stakleničkih plinova. Potpunu promjenu načina razmišljanja potvrđuje stvaranje klimatskog plana u 5 koraka koje prate od 2008. Takvom su politikom uspjeli ostvariti velike uštede smanjenom potrošnjom energije boljom. Uz to, drugačije su organizirali nabavu namirnica, a svojim gostima nude čak i najam električnih automobila. Ideje se prikupljaju od svih zaposlenika, a zatim se raspravlja o mogućnostima njihove implementacije. Održivi pristup poslovanju donio im je višestruke koristi i poslovni uspjeh: kao mali igrač time su privukli veliku pozornost, ostvarili su velike uštede, ali i privukli strastvene djelatnike koji žele biti dijelom takve kompanije.