Potaknut kritikama milenijalac je iznio viđenje o tome koje kompetencije ima njegova generacija i zašto ih se optužuje da traže što nisu zaradili.
O milenijalcima se puno piše. Potaknut brojnim kritikama jedan milenijalac je uložio nešto energije i iznio je vlastito viđenje svoje generacije. Često ih se optužuje kako smatraju da traže nešto što nisu zaradili te da su njihove sposobnosti nisu dorasle izazovu vremena i okoline. Dapače, da su te sposobnosti puno manje d njihove vlastite percepcije tih sposobnosti. No, mladi čini se, vrlo jednostavno znaju što se može postići i trude se to vrlo rano i ostvariti. Drže kako si napornim radom možeš stvoriti život kakav želiš i odlučni su uspjeti. Kritizira ih se i za lijenost jer mogu biti sretni sjedeći po cijele dane. Međutim, sposobniji su od starijih u multi-taskingu i vježbama učinkovitosti.
Također shvaćaju kako je nemoguće naporno raditi bez prestanka jer pritom izgoriš. Stoga, milenijalci nisu lijeni, već učinkoviti i odgovorni. I konačno, ovisnost o tehnologiji. Istina je da ćemo milenijalce rijetko susresti bez mobitela, slušalica te nekoliko punjača. Ali oni su odrastali s računalima i tehnologijom koji su sastavni dio većine njihovih dnevnih aktivnosti, od obaveznih do rekreativnih. Tehnologija ih povezuje, informira i čini dostupnima više od bilo koje prijašnje generacije. Negativne osobine koje im se pripisuju predstavljaju stoga sposobnosti koje im u budućnosti mogu pomoći u rješavanju problema s kojima smo danas suočeni.
Kćeri mijenjaju kompetencije roditelja
Vlasnici i direktori poduzeća izgleda mijenaju stav i kompetencije o svojoj ukoliko imaju kćeri! Sumnjam da bi to priznali, ali istraživanje govori tako! Svi znamo koliko su očevi slabi na svoje kćeri, a i to da su na vrhu hijerarhijske ljestvice poduzeća najčešće muškarci. Ipak da će se ustanoviti kako očevi mijenjaju svoje kompetencije pod utjecajem kćeri malo tko se nadao dokazivati. Profesori s poslovne škole Sveučilišta u Miamiju nedavno su otkrili da poduzeća čiji predsjednici Uprava imaju kćeri u prosjeku troše 13,4% više neto prihoda poduzeća na programe koji promoviraju društvenu odgovornost.
Istraživanje se nije dogodilo od danas do sutra da bismo ga mogli samo tako odbaciti već su ga provodili od 1992. do 2012. obuhvativši 500 predsjednika Uprava koji imaju djecu te su promatrali podatke njihovih poduzeća o društvenoj odgovornosti. Smatra se da, osim što roditelji utječu na stavove svoje djece, i djeca potiču roditelje na usvajanje nekih od vrijednosti i stavova. Jedno prijašnje istraživanje pokazalo je da kongresmeni koji imaju kćeri su skloniji glasati liberalnije. Drugo istraživanje pokazalo je da kćeri utječu na oba roditelja da postanu politički liberalniji. Britanski premijer također je javno spomenuo svoje kćeri kada je najavio svoju namjeru da prisili poduzeća na objavljivanje razlika u dohocima između spolova.
Tražite karakter među ljudima
Navodno svega 15% djelatnika s vrhunskim performansama uistinu imaju i dugoročno velik potencijal. Uspješnost i sposobnost ostvarivanja rezultata je lako uočiti. No ako želite promijeniti svijet, tražite ljude s karakterom. Jer nakon uspješnosti, karakter je ono što određuje nečiji potencijal. Osobe velikog potencijala često se skrivaju na marginama i tiho rade svoj posao. I upravo tu se skrivaju neiskorištene prilike. A kako ćete ih prepoznati? Oni ne traže svjetla reflektora, već naporno rade u sjeni. Izgrađuju čvrste odnose, često su introverti i potrebno im je vrijeme da pronađu svoj smjer i samopouzdanje. Pomozite im stoga da isprobaju razne stvari.
Oni vjeruju u vašu misiju, ali će vam i reći što misle. Predani su, imaju veliku količinu energije, nisu samozadovoljni, već su spremni konstantno učiti. Fleksibilni su, za razliku od mnogih vrlo uspješnih pojedinaca čiji je potencijal ograničen upravo njihovim odbijanjem prilagođavanja. Skromni su te poštuju druge. Ali istovremeno su i odvažni. Promatrajte kako se suočavaju s teškim situacijama. I konačno, koliko dobro razumiju motivacije i vrijednosti svojih kolega.