Pametno korištena energija je uvijek dobrodošla, a kad nam je još na dohvat ruke i njen nepresušan izvor zadovoljstvo je tim veće.
Kako volite vaše krumpire? Pečene, restane, pire? A šta kažete na krumpire kao izvor energije? 2 Sisters Food Group, jedan od najvećih britanskih proizvođača hrane, nedavno je u Carlisleu, na sjeveru Engleske, otvorio novu biorafineriju. Postrojenje radi na otpad od krumpira koji dolazi iz proizvodnih pogona za pite od krumpira i pire krumpir koji se nalaze u krugu iste tvornice. Bez sirovine neće ostati jer se krumpir samo u Velikoj Britaniji koristi u preko 10 milijardi obroka svake godine, dok sama tvornica u Carlislu proizvodi oko 80 milijuna gotovih obroka godišnje.
Biorafinerija će proizvoditi 3.500 megavat sati godišnje struje te dodatnih 5.000 MWh godišnje u pari. Otvaranje postrojenja dio je globalnog plana održivosti kojim 2 Sisters Food Group planira do 2018. smanjiti svoje ukupne emisije ugljičnog dioksida za 20%. Ovo nije jedina britanska tvornica u kojoj se kao energija koristi hrana i njezini nusproizvodi. Postoje i tvornice koje za proizvodnju energije koriste nusproizvode viskija i kave.
Energija londonskog taksija postaje zelena
London velikim koracima grabi ka smanjenju zagađivanja pa se tome mora prilagoditi i dobro poznati londonski taksi čija energija postaje također zelena! Iako će zadržati prepoznatljiv i ne baš svima atraktivan izgled londonski crni taksi više neće biti isti! No, iako će promjena biti vidljiva i na samom izgledu, najviše novosti dočekuje nas ispod haube. Dizajeneri su osmislili potpuno novi automobil pri čemu je njihova kreativnost došla do punog izražaja. Naime, predstavljen je TX5, hibridno električno vozilo koje će moći prijeći preko 450 kilometara potpuno na električnu energiju. Vozilo je predstavljeno javnosti prilikom nedavne posjete kineskog predsjednika Londonu. Razlog je taj što je poduzeće koje ga proizvodi – kinesko. Preciznije, kinesko poduzeće Geely vlasnik je poduzeća LTC - London Taxy Company koja proizvodi londonske crne taksije.
Novo vozilo bit će na tržištu prije 1. siječnja 2018., datuma nakon kojega svi novi taksiji u Londonu moraju biti Zero-Emissions Capable, odnosno sposobni da rade bez emisije ugljičnog dioksida. Taksiji će se proizvoditi u Coventryiju gdje je kineski proizvođač najavio otvaranje nove tvornice i stvaranje oko 1.000 radnih mjesta. No, LTC nije jedini koji će proizvoditi "zelene" crne taksije. Još su neki proizvođači, poput Nissana i Mercedesa, najavili da razvijaju električne crne taksije ili taksije sposobne za nula emisije ugljičnog dioksida.
Drugačiji stav o stereotipima žena
Okruženi smo tisućama slika svakoga dana. Slike su univerzalni jezik, a naš mozak ih procesuira daleko brže nego tekst i tako pomaže stvoriti naš stav. Iako nam to nije drago priznati i sami se iznenadimo kad naši muški potomci u trgovini igračaka posegnu za oružjem. Slično je i s djevojčicama i njihovim kompentecijama. Znamo da će djevojčice prije težiti nekim ulogama u vlastitom životu kada su vidjele slike tih uloga. Uzimamo ih zdravo za gotovo, no slike koje upijamo duboko utječu na naša očekivanja od svijeta u kojemu živimo. Direktorica vizualnih trendova u Getty Images, Pam Grossman, ima odličan pregled nad našim predodžbama i njihovim mijenama. Njezin posao obuhvaća analiziranje prodaje fotografija te predviđanje koje fotografije će njihovi klijenti trebati prije nego što su oni sami toga svjesni. Tako su prije samo jednog desetljeća stereotipni prikazi žena bili daleko seksualniiji, savršenog izgleda i često pasivni.
Svega nekoliko godina kasnije, najprodavanija fotografija žene bila je žena na vlaku, daleko autentičnijeg izraza. Pam Grossman nastoji mijenjati te stereotipe i kroz katalog fotografija koje je Getty Images kreairao u suradnji s organizacijom Sharyl Sandberg - LeanIn. Umjesto samo poslovnih žena i majki, ova kolekcija ima drugačiji stav i prikazuje žene kao kirurge, vojnike, lovce, skejtbordere, igrače hokeja i još puno toga. Sve kako bi se ojačalo samopouzdanje žena u svijetu koji ih sustavno zanemaruje.
Stav se isplatio iako su ga odbijali
Na posljednjoj godini studija Daniel Kan poslao je oko 35 molbi za posao u financijskom sektoru, uvjeren da njegove kompetencije određuju njegovu karijeru u tom smjeru. Njegov stav se isplatio iako su sve njegove molbe bile odbijene. Daniela to nije pokolebalo već je ustrajao na svojoj viziji i životnom putu. Danas je suosnivač poduzeća Cruise Automation, startupa kojega je General Motors ovog ožujka kupio za milijardu dolara. Prije ovog startupa okušao se s nekoliko njih. Jednoga je zatvorio, a jednoga također uspješno prodao. A što Danielovi kolege kažu o njemu? Kažu da je izuzetno uporan, posvećen i veliki radnik. Posjeduje borbenost i vještine potrebne da projekt prati i izgura do kraja. Uvijek je imao hrpu ideja i konstantno razmišlja kako proizvode i iskustva učiniti boljima nego što jesu. Poznat je njegov stav po svojoj praktičnosti i neposustajanju pred problemima.
Svaka potencijalno stresna situacija ili problem za njega su samo još jedan problem kojega treba riješiti. Tako pristupa svemu u životu: "Odmaknuti se korak unazad i pitati se što mogu učiniti da to riješim?" Danas, svega sedam godina nakon odbijanja njegovih molbi, Dan je poznat u poduzetničkim vodama zahvaljujući emocijama i rezultatu koji je ostvario, Drži govore na sveučilištima te dokazuje da se isplati imati stav.