Osnivač četiri poduzeća, jednog neprofitnog i tri „not-ONLY-for-profit“, kako je on to nazvao, opsjednut je dobrostivošću i ima novi cilj.
Već smo spominjali Daniela Lubetzkog. Osnivač četiri poduzeća, jednog neprofitnog i tri "not-ONLY-for-profit", kako je on to nazvao, opsjednut je dobrostivošću i ima novi cilj. Tako je čak nazvao i jedno od svojih poduzeća - KIND Snacks, najbrže rastući američki proizvođač grickalica. Cilj poduzeća nazvana je KIND Movement – Pokret za dobrostivost, kojemu je želja svijet učiniti malo boljim mjestom kroz jedno po jedno djelo. Moto pokreta KIND je: "Učini dobru stvar za svoje tijelo, okusne pupoljke i svoj svijet." A do sada je već inspirirao preko milijun dobrih djela širom svijeta. Lubetzky želi dokazati da je moguća takozvana "AND" filozofija umjesto uobičajene "OR" filozofije. Drugim riječima, uključivanje, sveobuhvatnost, umjesto isključivosti. Njegovi proizvodi su dobrog okusa i dobri su za vas i čine svijet boljim mjestom, a poduzeće je bolje mjesto za njegove radnike. Njegova knjiga Do the Kind Thing: Think Boundlessly, Work Purposefully, Live Passionately bila je na popisu najprodavanijih New York Timesa. i u skladu s njegovom KIND filozofijom, 100 posto prihoda od knjige koristi se za daljnje poticanje pojedinačnih djela dobrostivosti u zajednicama diljem Amerike. Sad nam samo preostaje probuditi se i početi nešto slčno raditi sami. Jedan čovjek čini razliku i može biti velika motivacija i insipracija i baš zato mu se trebamo i pridružiti!
Cilj je razbiti zidove
Unatoč mnogobrojnim reklamama koje slave savršenstvo žena i "ljepotu bez mane", jačaju i novi trendovi koji ističu drugačiju ljepotu u raznim oblicima (sjetimo se samo Dovea). Zadatak nije jednostavan, ali je vrijedan pažnje jer samo manji dio nas odgovara standardima koji nas bombardiraju s naslovnica časopisa. Tako je i SheaMoisture, linija proizvoda za osobnu njegu, odlučila razbiti još jednu od podjela. U mnogim trgovinama u SAD-u proizvodi za afroamerikance nalazili su se u posebnom, često zabačenom kutu obilježenom kao etnički. Menadžment je marketinškom odjelu da zadatak da nova kampanja SheaMoisturea, nazvane Break the Walls, ukloni ovu podjelu. Sama reklama ukazuje na činjenicu da su takozvane "etničke" zone trgovina često udaljene od zona "proizvoda za ljepotu" te ističe učinak ove činjenice na samopouzdanje i sliku o sebi. SheaMoisture je kroz reklamu želio pružiti sliku inkluzivnijeg načina sagledavanja ljepote. A direktor poduzeća tvrdi kako je upravo zbog njihove nespremnosti da prihvate tradicionalnu segmentaciju robe brendu trebalo 16 godina da stigne do polica maloprodaje.
Fokusirajte se na sustav umjesto na cilj
Cijeloga nas života uče da si trebamo postavljati cilj. No, što se desi nakon što cilj ostvarimo? Kamo tada? I što u tom međurazdoblju dok si ne postavimo novi cilj? James Clear, poduzetnik, dizač utega i putujući fotograf savjetuje: umjesto ciljeva bolje je koncentrirati se na sustave. Drugim riječima – na načine kako ćemo ostvariti ono što želimo postići u životu i koji će nas odvesti još dalje od samoga cilja. Clear smatra da je za ostvarenje cilja najvažnije postaviti sustav. Na taj način stvaramo navike koje su održive i nakon što neke svoje želje i ostvarimo. Te navike će nam pomoći da nakon ostvarenog cilja nastavimo raditi u istom smjeru, a stjecanjem iskustva sustave možemo i poboljšavati. Na primjer, ako ste pisac, cilj vam je napisati knjigu, a sustav je raspored pisanja kojega ćete se držati, a zatim će nam biti lakše napisati još knjiga koliko želimo!
Ciljevi mogu umanjiti vaše trenutno zadovoljstvo samim sobom jer si govorite da još uvijek niste dovoljno dobri. Menadžment poduzeća fokusirajući se na ciljeve kao dijelove procesa, može omogućiti uživanje u sadašnjem trenutku dok se istovremeno radnici stalno usavršavaju i ispunjavanju ciljeve. Također, ciljevi ponekad mogu prouzročiti frustracije, dok fokusom na sustav otpuštamo tu potrebu za trenutačnim rezultatima.