Prema Forbesovom istraživanju, čak 42% radnika osjeća stres pokušavajući komunicirati s kolegama ili klijentima odgovarajućim tonom kako bi ih ovi razumjeli te kako bi svoje zamisli proveli u djelo. Rad u timu u koje su uključeni članovi tima iz različitih kultura, podrazumijeva veću vjerojatnost da će poruke biti pogrešno shvaćene.
Neke kulture su otvorenije i direktnije, pa će članovi tima iz tih kultura biti skloni izravno izraziti neslaganje. S druge strane, ljudi iz pasivnijih kultura mogu biti oprezniji u davanju iskrenih povratnih informacija, bojeći se da će one biti shvaćene kao napad. Ove razlike mogu stvoriti nesuglasice, posebno ako komunikacija ne uzima u obzir specifičnosti svakog člana tima.
S druge strane, formalni ili neformalni, pritisak da se komunikacija uskladi s dominantnom kulturom može ugušiti različite perspektive i stvoriti osjećaj isključenosti. Bez jasnog razumijevanja tih kulturnih razlika, lako može doći do nesporazuma koji vode do sukoba među članovima tima ili organizacije. Zato je važno ulagati u međukulturnu suradnju, učiti i razumjeti što je važno vašim kolegama u razgovoru i biti svjestan potencijalnih prepreka u komunikaciji. Samo na taj način možete stvoriti okruženje koje njeguje raznolikost i omogućava svim članovima tima da doprinesu s punim potencijalom.