Povećanje plaća trebalo bi spasiti proračun Ujedinjenog kraljevstva, a ujedno i poduzećima koja ga koriste kao alat donijeti i poslovni uspjeh.
Povećanje plaća trebalo bi spasiti proračun Ujedinjenog kraljevstva. Ujedno bi trebalo poduzećima koja ga koriste kao alat donijeti i poslovni uspjeh. Tko bi pomislio da u jednoj tako razvijenoj zemlji kao što je Velika Britanija netko želi radnicima povećati plaće. Posao menadžera je da pomognu svima da budu bolji, a čini se da jedan lord želi to napraviti na razini države. Da, i to moguće! Lord Heseltine izjavio je da bi povećanje plaća djelatnika moglo uštedjeti milijarde funti iz državnog proračuna. Heseltine je bivši član Vlade Margaret Thatcher, a potom njezin veliki oponent. Izjavu je dao pred gospodarstvenicima najboljih britanskih kompanija. Zašto tako misli? Zato što ogroman broj zaposlenih ljudi prima razne dodatke zbog toga što je njihova plaća preniska. To Ujedinjeno Kraljevstvo košta milijarde funti.
Činjenica je da što se više nisko plaćenih poslova kreira, to je lošije stanje proračuna. Takva strategija očito daje razlog za uzbunu. Razlog je što Vlada pritom isplaćuje više socijalne pomoći, dok istovremeno od tih plaća prikuplja daleko manje poreza. Lord Heseltine je odbacio primjedbe da bi povećanje plaća prouzročilo velik porast nezaposlenosti, jer, kako je rekao, poslovi se i dalje moraju obaviti. No, naglasio je i da je produktivnost britanske radne snage 20% niža od američke ili njemačke produktivnosti te da bi se njezinim povećanjem mogli nadoknaditi troškovi povećanja plaća.
Poslovni uspjeh uz printer
Printanje bilo čega osim teksta baš i nije uobičajeno. Jedan sanjar namjerava pokrenuti revoluciju printanjem kuća i tom strategijom svog poduzeća ostvariti poslovni uspjeh. Većina nas razmišlja kako će nabaviti jeftinije tonere kad nam nešto zatreba isprintati. Neki ljudi od novih načina printanja stvaraju nove priče i poslovni uspjeh. Fabian Jean-Baptiste, vlasnik investicijskog poduzeća za nekretnine, došao je na ideju kako riješiti problem beskućnika. Ideja mu je da im dodijeli kuću! Osnova njegovog projekta je 3-D printana (koliko god to nespretan pojam bio) kuća. Takav proces ubrzava izgradnju te omogućava da se kuća završi u jednom danu. Cijena jedne takve prosječne kuće je oko 10.000 dolara, uključujući i vrata, prozore, te čak i kuhinju i kupaonicu.
Jean-Baptiste trenutno prikuplja sredstva na Kickstarteru za ogroman 3-D printer. Njega se u budućnosti nada koristiti za izgradnju niskobudžetnih kuća za bar dio od 100 milijuna beskućnika širom svijeta. Plan je projekta biti dijelom revolucije koja će u konačnici zamijeniti cjelokupan sadašnji proces izgradnje. Projekt je inspiriran postojećim potencijalom, ali i potrebom da se počne rješavati globalni problem nedostatka raspoloživih kapaciteta, Pritom kod 3-D printanih kuća nema niti otpada prilikom izgradnje što takav proces izgradnje čini ekološkim.
Poslovni uspjeh Alibabe
Alibaba je nakon snažnog razvoja te izlaska na burzu vrlo brzo povećao svoju tržišnu kapitalizaciju i premašio Walmart te ostvario poslovni uspjeh za svaku pohvalu. Kinezi su još jednom dokazali da u svemu izuzetno uspješno prate, ali i nadmašuju Amerikance. Mnoga kineska poduzeća ravnopravno se natječu na globalnom tržištu i polako osvajaju svijet. Osim što drže velik dio proizvodnje za druga poduzeća i njihova polako preuzimaju primat. Devedesetih godina u Kini je, kao antipod Valentinovu, stvoren Single's Day, ili Dan samaca, koji se slavi 11. studenog. Ali naravno da je i Dan samaca popraćen potrošačkim ludilom, a portal Alibaba nudi posebne 11:11 ponude za online kupovinu te iz godine u godinu obara rekorde. Tako je prošle godine ostvaren rekord od 36,2 milijarde yuana (oko 5,9 milijardi dolara), dok je ove godine taj rekord bio premašen već u 1:31 poslijepodne po kineskom vremenu.
Online kupci potrošili su 1 milijardu yuana već u prvih tri minute shopping festivala, dok je Alibaba ove godine tijekom 24 sata mahnite kupovine ukupno prihodovao 9,3 milijarde dolara. A kao šlag na tortu, prema nekim procjenama Alibaba, kineski portal za online kupovinu, nedavno je po tržišnoj vrijednosti premašio Walmart, američku instituciju maloprodaje, iako u prihodima od prodaje Walmart i dalje uvjerljivo vodi.