Jim Yong Kim, na čelu Svjetske banke od 2012., objavio je njen osnovni posao: iskorijeniti ekstremno siromaštvo do 2030. godine.
Jim Yong Kim, na čelu Svjetske banke od 2012., objavio je njen osnovni posao: iskorijeniti ekstremno siromaštvo do 2030. godine. To je prilično zahtjevan zadatak i za one s većim ovlastima, a kamo li za jednu organizaciju poput Svjetske banke. Ona bi prije svega trebala brinuti o tome kako će zaraditi novac. Moguće je da se i tamo nešto mijenja te će ova strategija donijeti nešto dobrog svima! Također se obvezao tijekom naredne tri godine srezati 400 milijuna dolara administrativnih troškova i restrukturirati organizaciju. Fokus će pritom biti na područja kao što su energija i poljoprivreda.
Nastojeći upoznati kulturu Svjetske banke te njezine jake i slabe strane, ovaj doktor i antropolog među ekonomistima i makroekonomistima, u jednom je intervjuu kazao kako je prvih nekoliko mjeseci proveo hodajući hodnicima i postavljajući samo dva pitanja: "Kada ste bili najponosniji što ste zaposlenik Svjetske banke" te "Što nas sprečava da budemo najbolji što možemo svakoga dana?" Možda nije baš učinkovito, ali nadam se da je nešto naučio! Yong Kim smatra da je jedna od najvažnijih stvari koju vodstvo treba pokazati biti dovoljno ponizan. To se očituje u prihvaćanju savjeta i coaching u nastojanju da uvijek budete bolji. Jer, njegovim riječima "vaš je posao truditi se pomoći svima drugima da postanu bolji". Živi bili pa vidjeli hoće li njegova strategija biti podržana i dati rezultat.
Vodafone širi posao u srednjoj i južnoj Europi
Kažu da novih investicija ima sve manje i da je pitanje kako ćemo naći posao i ostvariti poslovni uspjeh. No, investicija ima samo ih treba znati privući i zadržati. Puno je primjera iz informatičkih i telekomunikacijskih poduzeća, ali i drugih industrija koja su otvorila europska središta u Irskoj. Vodafone je još samo jedan od njih. U narednih pet godina Vodafone planira uložiti 60 milijuna eura u razvoj poslovanja odnosno u novi europski prodajni centar u Dublinu. U njemu će otvoriti 200 novih radnih mjesta. ‘Vodafone Red Edge’ centar treba pomoću naprednih prodajnih alata pružiti podršku njegovim poslovnim kupcima u Irskoj, Nizozemskoj i Velikoj Britaniji .Treba im pomagati u utvrđivanju potreba i stavova kupaca.
Irsku su odabrali kao glavnu lokaciju prvenstveno zbog izuzetno velikog broja visoko obrazovane i talentirane mlade populacije. Važno je bilo i to što je Vodafoneovo ulaganje podržalo Ministarstvo zapošljavanja, poduzetništva i inovacija. Međutim, ono što je nama posebno interesantno je da Vodafone planira otvoriti još dva popratna centra. Oni će biti smješteni u srednjoj i južnoj Europi! Što mislite, je li ili bi li Hrvatska mogla biti u užem izboru za jednu od lokacija i posao koji Vodafone širi?