Jedan mladi američki milijunaš podijelio je svoje savjete o tome koja promjena je važna kako bi se uspjelo u izuzetno kompetitivnom okruženju.
Jedan mladi američki poduzetnik i milijunaš podijelio je svoje savjete o tome koja promjena je važna kako bi se uspjelo u izuzetno kompetitivnom okruženju i među dvostruko starijim kolegama. Sa svega 22 godine iza njega su zavidni uspjesi: s 20 godina već je završio fakultet ubrzano polažući ispite srednje škole! Drži da su presudne bile mentalne promjene koje je primijenio kako bi ubrzao vlastiti razvoj. Kao prvo, godine su samo broj i treba ih prihvatiti i prikazati kao prednost. Ako si dozvolite bilo kakvu ispriku za neuspjeh, osudili ste se na propast. Nadalje, ulažite u sebe.
Čitajte barem 30 minuta dnevno, slušajte podcaste dok se vozite i tražite mentore. Unosite znanje kao što udišete zrak i učenje stavite ispred svega ostalog. Planirajte što više možete ponavljajućih radnji koje možete staviti na autopilot, poput toga što ćete obući ili doručkovati. Tako čuvate mentalnu snagu za bitne odluke. Za uspjeh je neophodno fokusirano raditi satima. Stoga je potrebno svjesno razvijati mentalnu staminu. Razmišljajte veliko. Zapišite si ciljeve za narednih jednu, pet i deset godina i neka vam budu vidljivi svakoga dana. A zatim budite metodični. Planirajte vaš posao i dosljedno provodite plan. I konačno, vjerujte u sebe. Skoro svaka osoba koja ne uspije ima neku ispriku. A uspješni ljudi imaju priče o izazovima koje su svladali pomoću kreativnih rješenja.
Promjena iz umrežavanja u više umrežavanja
Jedan od najvećih stručnjaka za networking na svijetu, Rich Stromback, koji već godinama prisustvuje Svjetskom gospodarskom forumu, poručuje nam: prestanite raditi na umrežavanju. Ta promjena ne znači da umrežavanje nije bitno. Ako ste malo zbunjeni što Stromback pod tim misli nije niti čudno. Svi nam govore da je jedna od najvažnijih stvari za osobni razvoj proširiti mrežu ljudi s kojima radimo i koje poznajemo. Ipak, iza njegovih izjava krije se zapravo trik kojim je zainteresirao svoje klijente. Dapače, njegovim riječima, ljudi s kojima provodimo vrijeme uvelike će odrediti prilike koje su nam dostupne. No, njegov pristup pomalo je neobičan.
Prije svega, on savjetuje da ne brinemo o prvom dojmu. Navodno postoji istraživanje koje tvrdi da se snažnije veze izgrađuju među ljudima koji se nisu odmah dopali jedni drugima. Također tvrdi da je 99% svakog networking događanja zapravo gubitak vremena te da je ključ za networking zapravo prestati raditi na networkingu. Jer ljudima je potrebna promjena, pogotovo onima na najvišim razinama, željnima običnih razgovora i iskrenih, autentičnih odnosa. Njegov način je smjestiti se na mjesto s najviše potencijalno željenih kontakata i zatim se jednostavno opustiti i provoditi vrijeme s ljudima s kojima istinski uživa.
Google mobilegeddon
Prošlo je tek nešto više od desetak godina otkako se koristimo internetom da bi se danas već 50% svih pretraživanja na Google obavljalo mobilnim uređajima. Tako barem tvrdi Google, a pogledavši samo malo oko nas lako je u to i povjerovati. Rezultat istraživanja jednog britanskog poduzeća za digitalni marketing pokazuje da će odrasli Britanci ove godine više vremena provesti na svojim mobitelima nego za svojim računalima, pri čemu nisu uračunati telefonski pozivi.
Upravo stoga Google je razvio novi algoritam za pretraživanje i rangiranje web stranica kojeg je uveo ovih dana. Cilj je svim korisnicima, bez obzira na uređaj kojim se služe, omogućiti pravodoban pristup najvažnijim informacijama. No, novi će algoritam penalizirati one stranice koje nisu mobile-friendly, odnosno nisu prilagođene lakom pregledavanju na mobilnim uređajima. Neki stručnjaci iz informatičke industrije već su ga prozvali i mobilegeddon! Ipak, Googleov novi pretraživački algoritam odnosit će se samo na pretraživanja koja se vrše putem mobilnih uređaja. Pretpostavljam da će se mnogi marketing menadžeri morati prilagoditi mrežne stranice njihovih poduzeća, ali što je tu je. Ako žele biti na vrhu tražilica to je posao koji treba obaviti.